Morava - putovní tábor 30. oddílu vodních skautů

Po zdárném srazu jsem se rozdělili mezi 2 auta a vlak. Auta jela po vlastní ose směr Hanušovice, vlakem jsme se kodrcali o něco déle, ale i přesto jsem po několika přestupech vystoupili v Hanušovicích. Po chvíli hledání se nám podařilo najít postavené stany. Tábořili jsme hned za fotbalovým hřištěm. Druhý den jsme se rozdělili do dvou skupin. Jedna vyrazila směrem zřícenina Nového hradu za geocashkou, druhá jela po vodě do Rudy nad Moravou. Vody bylo tak akorát aby to byla zábava. Odpoledne došlo k prostřídání. A večer na hrad vyrazilo i „Ačko“. Po celou dobu vždycky někdo běhal kolem stanů a hrál na GPS bludiště či jinou podobnou hru.

V pondělí jsem zbourali stany, zabalili se a vyrazili s plnou polní směrem po proudu. Dojezd jsme chtěli určit podle počasí. Nakonec jsme dorazili až do Postřelmova. Zde jsme se ubytovali mezi Moravou a rybníkem na druhé straně. Další den jsme se vydali vlakem do Šumperka, kde jsme po prolezení města zapli opět gpsku a splnili Šumperskou multycaesh. Večer jsme ze stanů sledovali přívalové deště po okolí, nám se hlavní bouřka vyhnula. Následný den jsme opět vyrazili dále. Řeka se změnila na divokou Amazonku. Neustále vysoké zarostlé břehy, stromy přes řeku a samé meandry. Během cesty jsme ve velkém vedru zahájili i lodní souboje. Nakonec jsme na oběd dorazili do campu. Ten byl sice trošku dále od vody, ale na vcelku pěkné farmě. Odpoledne se lítalo s práškovým letedlem. Další den jsme vyrazili směr Litovel. Po cestě jsme dokonce vylovili loď z řeky- V Litovli byl vcelku pěkný kemp, až na to přistávací místo obsazené včelami. Druhý dne jsme procházeli Litovel, hledali muzeum, a nakonec opět geocashing. V neděli jsme vyrazili směr Olomouc s přespáním v Hynkově. Po příjezdu jsme pro místní vesnici uspořádali představení na jezu.

V pondělí jsme dorazili cestou necestou do Olomouce a ubytovali se u Klášterního hradiska ve skautské klubovně. Úterý bylo ve znamení pěšího výletu do Litovle skrze Litovelské pomoraví. Středa opět splutí Moravy, ale díky deltě která je před Olomoucí úplně jinudy. Čtvrtek byl bazén a zoo na Svatém kopečku a v pátek hra po historickém centru města. V sobotu jsme zabalili a vyrazili směr Liberec.