Vánoční výprava

Dne 16. 12. v 17:35 jsme se sešli na nádraží ČD i s vlčaty. Vlakem jsme jeli do Turnova a odtamtud do Rovenska pod Troskami. Poté jsme šli asi 5,5 km pěšky do Tatobit, kam jsme dorazili asi ve 20:30. Byl to správný čas na večeře od maminek a šli jsme spát.

Ráno jsme vstávali až v 7:45 (díky Třeboňovi, který uklidnil vlčata) a následovala krátká rozcvička. Snídaně byla výborná a asi o hodinu později jsme se vydali na výlet směr Kozákov, kde jsme hráli vystrkovačku a koulovačku, pak následoval krátký oběd. Po obědě jsme se vydali zpět domů do chaty. Cestou jsem potkali vlčata a vraceli jsme se společně.

Na chatě jsme dělali vánoční zvyky: zpívali jsme koledy, pouštěli jsme lodičky, vylejvali vosk a rozkrajovali jsme jablko. Následovala večeře, každý dostal bramborový salát a řízek. Před rozdáváním dárků jsme si pustili video Piráti z Blatného rybníka. Myslím, že byli všichni hodní, protože každý dostal alespoň jeden dárek. Dokonce i zvířátka, kterým jsme dali starý chléb a jablka.

V neděli jsme si sbalili, uklidili chatu a už v 11:25 jsme se opět potkali se svými rodiči. Byla to pěkná výprava.

Fotky naleznete ve fotogalerii.